Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗ

        ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

        ΓΙΑ ΤΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 

        

Επειδή:

 

η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία μαθαίνεται, εφόσον ο μαθητής/-τρια αποκτά την ικανότητα να σκέφτεται λογικά και να εκφράζεται με ακριβή, συγκροτημένο, πειστικό, προσωπικό και πρωτότυπο τρόπο, αλλά δε μαθαίνεται ούτε και διδάσκεται από διαγράμματα με αποστήθιση ασύνδετων αναπόδεικτων θέσεων,

 

επειδή

για την απόκτηση της δεξιότητας να κατανοούν και να συντάσσουν οι μαθητές αποτελεσματικά κείμενα χρειάζονται γνώσεις, πληροφορίες, αναγωγές, κριτική δημιουργική, αναλυτική και συνθετική, σκέψη, που αναπτύσσεται με τη μελέτη και την άσκηση, και δεν είναι αρκετά τα δύο ή τρία κείμενα που δίνονται στις εξετάσεις,

 

επειδή

για να είναι οι απαντήσεις που γράφουν οι μαθητές ορθές, εύστοχες, πλήρεις, τεκμηριωμένες, καλά δομημένες, σαφείς και καλογραμμένες, χρειάζεται να τους δίνονται παραδείγματα/υποδείγματα απαντήσεων για κάθε τύπο θέματος, και δεν αρκεί μόνο η θεωρία,

 

επειδή

η θεματολογία συνεχώς ανανεώνεται και συμπληρώνεται με νέα σύγχρονα αξιόλογα θέματα,

 

επειδή

οι κειμενικοί δείκτες είναι η ουσία της τέχνης του λόγου και δεν είναι απλώς μορφικά στοιχεία του λογοτεχνικού κειμένου,

 

γι’ αυτό, διαμορφώσαμε και παρουσιάζουμε σε διδάσκοντες και μαθητές, για κάθε τάξη του Λυκείου, τη δική μας πρόταση:

 

ουσιαστική,

ολοκληρωμένη,

δοκιμασμένη,

αποτελεσματική.

 

Τα βιβλία μας έχουν σημαντική συμβολή στην επιτυχία υψηλής και άριστης βαθμολογίας.

 

ΣΠΥΡΙΔΩΝ Κ. ΚΟΥΤΡΑΣ – ΥΠΑΠΑΝΤΗ Η. ΖΟΥΡΟΥΔΗ

 

Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πρόθεση του συγγραφέα και τρόπος ανάπτυξης μιας παραγράφου

Κριτήριο αξιολόγησης: Τεχνολογία και εργασία